De homepage/dashboard zorgt voor een snel overzicht op de belangrijkste acties binnen RIO. Dit zorgt voor een visueel en transparant begin van uw dag binnen RIO.
In uw offerte/order wordt u begeleid door een handige configurator die u doorheen het product loodst in 7 handige stappen.
Onder mijn projecten kan u snel de relevante info terug vinden omtrent uw offerte/bestelling.
Serviceaanvragen starten en worden steeds opgevolgd in RIO. In onderstaand schema kan u zien hoe het verloop verschilt in functie van de leveringsdatum van uw oorspronkelijke bestelling. Voor elke aanvraag is het type, de status en de bijhorende documenten (bv. orderbevestiging, verslagen) in RIO zichtbaar.
* In dit geval wordt in RIO het garantienummer automatisch toegevoegd na ingave van uw project- of klantnaam en bestelreferentie bij aanvang van uw aanvraag (zie figuur hieronder).
Een serviceonderdeel dient u aan te vragen naar aanleiding van een defect of storing waarbij u een onderdeel nodig heeft met dezelfde eigenschappen als in de originele bestelling, al dan niet binnen de garantieperiode. In de andere gevallen raden we u aan een (na)bestelling te plaatsen.
Hieronder kan u dit schematisch terugvinden.
U kan de huidige voorwaarden en interventiekosten terugvinden in de prijslijsten van 2021 die we eind oktober met u gedeeld hebben hier op onze professional portal (of hier op Renson customers).
Voorradige serviceonderdelen die geen bewerking nodig hebben, zullen onmiddellijk na bestelling uitgeleverd worden. Door de opstart van onze nieuwe productiesite, zal de levertermijn voor de configureerbare serviceonderdelen tijdelijk langer zijn dan gebruikelijk.
Meerdere adressen kan u scheiden door een komma.
Uw email adres wordt enkel gebruikt voor het toesturen van de downloadmap. We geven uw gegevens niet door aan een derde partij.