Alles begint bij duidelijke afspraken en een gebruiksvriendelijke opvolging. Dat zorgt er niet alleen voor dat u op uw beurt ook duidelijker en sneller kan communiceren met uw klanten omtrent lopende offertes en bestellingen. Het zal u ook helpen om uw (nieuwe) medewerkers makkelijker op te leiden.
Vereenvoudiging is het codewoord om intuïtief, snel en gemakkelijk een richtprijs te kunnen geven aan uw klanten.
U zal meer dan ooit vrijheid krijgen in het aanpassen van uw offertes, net zolang tot die voor uw klanten helemaal naar wens zijn. Van zodra u uw bestelling hebt doorgegeven, ligt echter alles definitief vast. Enkel zo kan Renson zich engageren om de opgegeven leveringsdatum* en prijs te kunnen naleven.
Meer informatie hierover kan u hier terugvinden.
*Dit is enkel van toepassing op levering via de weg, niet voor andere types leveringen (scheepsvaart, luchtvaart).
Kosten, bijdragen en vergoedingen worden openlijk gecommuniceerd. Die transparantie vermijdt eventuele niet-gedekte service- en interventiekosten.
Ook op het vlak van logistiek komt u niet meer voor verrassingen te staan.
Het bestelplatform RIO gaat live vanaf maandag 4 januari 2021 voor onze Renson Outdoor producten. De overgang van het oude bestelplatform e-Reps naar het nieuwe RIO (Renson Interface Online) zal gefaseerd verlopen. Klik hier om te lezen wat dit voor u zal betekenen.
Het trainingsmateriaal en de inschrijvingsformulieren voor training webinars kan u terugvinden onder de rubriek Opleidingen op onze website.
Meerdere adressen kan u scheiden door een komma.
Uw email adres wordt enkel gebruikt voor het toesturen van de downloadmap. We geven uw gegevens niet door aan een derde partij.