woensdag 30 augustus 2017

Renson enthousiast over gunstige Europese loting Essevee

 

Paul Renson (CEO Renson - foto) is niet alleen als fervent Essevee-supporter heel enthousiast over de te bekampen ploegen, maar ziet vooral ook tal van mogelijkheden voor binnen- en buitenlandse Renson-klanten: “met tegenstanders uit Nederland, Frankrijk en Italië, krijgen we de gelegenheid om de Europese wedstrijden te koppelen aan events of incentives voor klanten uit die landen. Renson is internationaal heel actief en dus is een Europese campagne voor ons een prima opportuniteit om via deze weg ook over de landsgrenzen verder in te zetten op onze naambekendheid.”
 
Ook Maxim De Vriese (sales manager export Renson) is om dezelfde reden in de wolken met deze loting, zeker nu Renson sterk inzet op internationalisatie en daar intussen ook volop de vruchten van plukt. “Zowel in Frankrijk, Nederland als Italië is Renson heel actief. Zeker dat laatste land is een sterk groeiende afzetmarkt voor ons,” verklaart hij nader, “Als sponsor zien we nu al een droomscenario voor ons waarin Essevee 32 jaar na AC Milan – toen Renson ook al als partner betrokken was bij de club – nog eens een Italiaanse topper verslaat.”
 
Nog volgens De Vriese opent sportsponsoring als deze hoe dan ook deuren. Dat dat internationaal werkt, ondervond hij eerder – ook al in Italië – aan den lijve toen hij met een aantal klanten getuige was van de Giro-zege van Tom Dumoulin van Team Sunweb, het wielerteam waarvan Renson partner is.